بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


احتیاط بیش از حد،استقلال را از قهرمانی دور کرد!

 

http://axgig.com/images/45619002819742209381.jpg

 

حال اگر از این موضوعات فعلا گذر کنیم،می رسیم به عملکرد بازیکنان تیم که باز هم برای هر کدام از بازیکنان تجزیه و تحلیل های متفاوتی خواهیم داشت!منتهی فعلا به محمد قاضی می پردازیم که به نظر ما با توجه به عملکرد وی در این دیدار می توان گفت استقلال از ابتدای بازی ده نفره مقابل  انزلی چی ها صف آرایی کرده بودند!
محمد قاضی در این دیدار_حتی در چند بازی گذشته اش _هم خودش را از جریان بازی خارج کرده بود و هم بازیکنان هم دسته در فاز هجومی تیم را!
اگر خوب دقت کرده باشید باز هم امیر قلعه نویی از آرش برهانی در کنار و به قولی روی دست محمد قاضی بازی گرفته بود و همین نقش را محمد نظری در سمت دیگر وی ایفا می کرد!
لذا با توجه به پست بازی در نظر گرفته شد برای برهانی ،مهاجمی که بیشتر تمایل دارد در محوطه جریمه و نزدیک به دروازه حریف بازی کند تا در کناره های زمین باعث شده بود آرش برهانی عملا از جریان بازی خارج شود و این بازیکن بیشتر به فکر دفاع کردن و شرکت در جنگ های میانه زمین باشد تا بازی در قلب دفاع ملوان و نزدیک شدن به دروازه انزلی چی ها!
_آرش در دو بازی گذشته استقلال به دلیل مصدومیت یا محرومیت محمد قاضی در پست مهاجم نوک بازی کرد و توانست دو گل بسیار ارزشمند را نیز به ثمر برساند!_
گذشته از این موارد قاضی هر گاه صاحب توپ میشود بیشتر به فکر ضربه نهایی را زدن میباشد تا راه انداختن مهاجمین کاذب کناری خود !از هر جا توپ را صاحب میشود می خواهد یا شوت بزند و یا مدافعین حریف را دریبل کند!
بگذریم ...
در روزی که با وجود کلی از مشکلات از قبیل عدم هماهنگی بازیکنان ملی پوش با سایر بازیکنان،نداشتن بازی تدارکاتی در تعطیلات نیم فصل،تاخیر در پرداخت حق و حقوق بازیکنان، خستگی ملی پوشان،مصدومیت بازیکنان تاثیر گذار و ...می توانستیم خیلی راحت ملوان را با بیش از دو سه گل راهی انزلی کنیم،با احتیاط امیرخان در نیمه دوم و تعویض های محتاطانه وی فقط به 3 امتیاز بازی دست پیدا کردیم تا فقط به جمع مدعیان مجددا پیوسته باشیم!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 9 / 1392برچسب:استقلال,امیر قلعه نویی,قهرمانی نیم فصل,هفته پانزدهم, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com